• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Människans girighet och "matdjurens" villkor

F

F.d. 29925

Guest
Sv: Människans girighet och "matdjurens" villkor

Nu är det så att två av de som har varit med och filmat missförhållanden hos den som var en högt uppsatt person i uppfödarnas organisation är villiga att vittna med risk att själva bli åtalade för olaga intrång.

Så "rättvisan" kan ha sin gång. :confused:

(frågan jag ställer mig om det är åtalbart att avslöja misshandel och liknande under samma premisser)

F

F.d. 7282

Guest

(frågan jag ställer mig om det är åtalbart att avslöja misshandel och liknande under samma premisser)

Självklart är det så, en kriminell handling är alltid kriminell sen kan ju omständigheterna variera och därmed straffsatsen.

// Åär

F

F.d. 3019

Guest

Husbilsklubben: Vart tog mina 2 inlägg vägen??
Har klubben infört cencur?? Om så är fallet är det
ju inta bara tråkigt men rentav skandal!
V.g. ge mig snarast beskad om detta, så jag kan
värdera mitt framtidiga förhållande till klubben!
G<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; G&amp;E<br><br>Betr. ämnet: Människors girighet och "matdjurens" villkor.<br><br>

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

GudrunErik, er det innlegg 35 og 37 i denne tråden du ikke kan finne?
De står på side 1
Normalt deles trådene opp i 40 innlegg pr. side.

Ved moderering gis det beskjed om at et innlegg er endret eller fjernet, ved midre endringer - utstrykning av svordom markeres dette med rødt i innlegget.
Ved alvorligere endringer/strykninger sendes en PM eller mail til forfatteren av innlegget.

Toppen