• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Luxorpart växelriktare 1000w recall

Almco

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
37237
Medlemskap
2024
Fick idag ett mail att Kjell & Co kallar tillbaka Luxorpart växelriktare 1000W ren sinusvåg. Det berör batcher från 230505 Och en tid framåt.
Ville dela ifall någon sitter med en sådan utan att ha nåtts av informationen. Antar att man kan gå in på deras hemsida och söka mer info.
 

Sunlight-dfs

HBK Intresserad
Inlägg
7
Kommun
Borås
Fördel att vara medlem hos Kjell&Co. De hade koll på att jag hade en och fick mail om detta också. Surt bara att behöva riva ned min installation av den. Inte använt den alls så mycket som det var tänkt ( som vanligt). Får se vad som händer sen.
 

Almco

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
37237
Medlemskap
2024
Fördel att vara medlem hos Kjell&Co. De hade koll på att jag hade en och fick mail om detta också. Surt bara att behöva riva ned min installation av den. Inte använt den alls så mycket som det var tänkt ( som vanligt). Får se vad som händer sen.
Precis. Var inne på K&C i går och hörde mig för vad som kommer hända, reparerar,byter de ut eller bara pengar tillbaka… själv vill jag gärna ha den, tycker det är bra med displayen som visar effekt mm istället för de som bara har diod för funktion. Killen lovade att undersöka och förhoppningsvis höra av si i komande vecka. Postar uppdatering om något kommer..
 

Almco

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
37237
Medlemskap
2024
Fick igår följande svar från K&C;
Jag fick svar idag angående invertern som är säljstoppad. Det kommer komma in en ny variant – men dom har ingen exakt prognos på när den dyker upp tyvärr.

hoppas det blir en liknande typ som den de återkallade….gillade den separata displayen..
 
Toppen