D
Deleted member 11118
Guest
Jag väntar fortfarande på ditt svar Pålle. Troligen har du inget utan du bara snackar utan att veta. Företaget bakom Bank-ID lurar inga kunder
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Han menar nog inte lurar i den bemärkelsen, utan att app-tillverkaren inte har kvar bakåt kompabilitet hur många versioner bakåt som helst. Måste ju bryta någon gång. Kan också finnas ökade risker och säkerhetskrav samt marknadskrav på funktionalitet som gör att man utvecklar för senaste versionerna. Man kollar också användningsstatistik och släpper kompabiliteten till äldre versioner när användarprocenten nått en viss lägstanivå. 5 år är länge.Jag väntar fortfarande på ditt svar Pålle. Troligen har du inget utan du bara snackar utan att veta. Företaget bakom Bank-ID lurar inga kunder
Hej igen,
har inte swish heller, känner flera som blivit lurade genom swish. Betalaren visar med sin mobil att uppdraget "skickats" men så fort han/hon/de lämnat återkallas uppdraget och då står säljaren där utan vare sig vara eller betalning. Så om vi inte kan betala med kort eller kontanter åker vi därifrån. Det här med kontantlösa samhället är nog extremt i Sverige. I norra Tyskland (Burg, Flensburg, Harrislee t.ex.) kan man lätt betala med svenska kontanter i affärerna, men försöker du som turist att gå in på en bank i Sverige för att skaffa kontanter så blir det nobben.
Karin
Hinc robur et Securitas
Använd sedlar utställda av Sveries Riksbank. Det är legalt betalningsmedel
Varför byter Sverige sedlar så ofta egentligen? Ja-jovisst svårare att förfalska..hm. Men hur är det med USA-dollarn. Tycker den sett likadan ut de senaste 50 åren, eller..?Så länge de är färska, ja. Men sedlar tycks vara något som kan bytas titt som tätt, numera med väldigt kort tid för inbyte varefter de är ogiltiga, eller i vart fall besvärliga att byta.
Så länge de är färska, ja. Men sedlar tycks vara något som kan bytas titt som tätt, numera med väldigt kort tid för inbyte varefter de är ogiltiga, eller i vart fall besvärliga att byta.
Dom bara luras, lurar, lurar, luras // dom bara luras, // lurar allihop....
Sedlarna byts väl inte så ofta så man inte hinner byta in dom.....?
Ja, skitenheter!Det där är ju ren lögn eller så har du köpt billiga skitenheter utan produktstöd.
Det är sådant som gör att jag enbart kör på Googles egena lurar får uppdatering varje månad samt att dom uppdaterar mobilen under minst 3år Och jag har bara mina mobiler i max 2 årJa, skitenheter!
HTC, ZTE, Huawei, Samsung och One Plus som tyvärr alla använder sina egna Androidversioner.
Några har gått till de sälla jaktmarkerna och två har skänkts för att enbart fungera som rösttelefoner.
Ja, skitenheter!
HTC, ZTE, Huawei, Samsung och One Plus som tyvärr alla använder sina egna Androidversioner.
Några har gått till de sälla jaktmarkerna och två har skänkts för att enbart fungera som rösttelefoner.