Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Har en kompis, 52 år. När jag drabbades hetsade jag honom att ta PSA prov. Det fick han inte. I höstas fick han ont och hade blod i urinen. PSA prov med värde 2000. Cancern hade spridit sig till skelettet så nu får han bromsmedicin. Givetvis ångrar han att han inte stod på sig betr PSA provet, för som han säger då hade han tjänat 2 år..
Fattar inte varför sjukvården är så negativ när man vill ta provet. Samma med mig, jag fick tjata mig till det. Ngt förhöjt värde. När nytt prov efter 2 år hade stigit så var jag inne i systemet.. Tack o lov.
Kommer ihåg när jag fick mitt besked. Jag var själv hos läkaren och det var inte kul.
/M
Då min cancer inte var aggressiv och endast 4 av 12 prov i prostatan uppvisade cancer diskuterades även att strunta i behandling, då amerikansk statistik visade att chansen att jag skulle leva 15 år till var 85%.
/M