• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Lite udda ämne strålning

M

mikkis

Guest
Sv: Lite udda ämne strålning

Hm ja jag har ju verkligen fått en tankeställare angående detta ämne med strålning! Eftersom jag pratar så myket i min mobil telefon under årets alla dagar så inskaffades en Bluetoth idag som jag ska försöka andvända dagligen. man vil ju inte få sånna huvudvärks problem. och kan man då försöka föregå problem så skall man givetvis göra det!
/
Mikkis

F

F.d. 3088

Guest

Jo det har du rätt i Mikkis du är ju ock 50-

M

mikkis

Guest

helt rätt Gurra.,. man har ju dock länge kvar till men når 50 strcket och det vl man ju vara med och fira utan huvudvärk ... *s*
/
Mikkis

F

F.d. 2025

Guest

Jag blev akut elöverkänslig hösten 1987 och det var inte alldeles enkelt att förstå sambandet genast givetvis för då var inte fenomenet så utbrett.
Idag har jag samlat på mig en hel del kunskap kring detta.
Det tycks som att elöverkänslighet är en detektor för hur mycket kvicksilver som finns i hjärnan.
Glöm inte att de flesta i medelålder idag har en hel del amalgam i sina tänder och detta läcker ständigt. En droppe utspritt i kroppen räcker för att döda en människa och avsevärt mindre mängd ger givetvis symtom innan den s.k. långsamma döden inträffar.
Alltså har man symtom i form av huvudvärk eller yrsel då kan man utgå från att det finns förhöjda mängder hg i bollen.
Detta stöds också av att de som har blivit mindre känsliga har sanerat och bytt sina tandlagningar till något annat än kvicksilver. (Viktigt att saneringen utförs på ett korrekt sätt)
Mer info finns på www.feb.se eller ----- Amalgam och Kvicksilver är en risk för din hälsa!------------- eller Amalgamskadefonden - Hjälp oss stoppa amalgamet
Ha det!

F

F.d. 3088

Guest

Hej Dennis

Elöverkänslig är inte bra men jag tror inte att är elöverkänslig, vistas dagligen i ett stort serverrum med flera servrar,skärmar,svitchar mm då känner jag ingenting.
Det är endast mobiltelefonen jag reagerar mot, den avger ju som bekant
mickrovågor till skillnad mot annan strålning typ magnetfält mm.

Mvh/Gurra

F

F.d. 2025

Guest

Gurra;

Exact så kan man beskriva min vistelse också, ett par år i ställverksmiljö med kraftstammar, bildskärmar, datorer, elmotorer alldeles intill.
Det är nog på så sätt att många menar att är man "känslig så"
Det är ju det folk blir efer att ha vistats för länge i för höga fält/frekvenser. Kvicksilvret i amalgamet löser också ut fortare vid vistelse i elektromagnetiska fält. Speciellt om man har flera olika sorters amalgam. Det gamla uttrycket "oral galvanism" gäller än på så sätt.
Samma fenomen som när man galvaniserar plåtar.
Känslighet för högre frekvenser idag men i morgon?
Vad som är viktigt är att man har skärmad/jordad utrustning kring sig och då ska det vara en riktig jord ingen nolla som används som jord och är det vanligaste.
Inledande symtom brukar vara hetta/stickningar i ansiktet, metallsmak är oroväckande.
Manar till försiktighet med tanke på att sitta i en koja/tält i skogen inte är någon höjdare och eftersom näringslivet har bestämt att fenomenet inte existerar så kan inte socialstyrelsen heller bistå med assistans på det sätt som vore mänskligt och önskvärt.
Vi vet vad som styr världen, "pengar".

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Gurra o Dennis.

Kan bara hålla med att det kanske har betydelse vad man arbetar med.
Jag jobbar som elektriker och håller sedan något år bara på med inst. i transformatorkiosker.

Toppen