Bäckis1843
HBK Medlem
Sitter och funderar på stödben.
Ja inte till mig utan till husbilen.
Efter den gångna veckans camping har funderingarna tagit ny fart.
Har bara fricampat och en del platser är bra och andra mindre bra.
Står man bara en natt orkar jag inte släpa ut ramperna för att få bilen i något sånär nivå, man får finna sig i att glida ur sängen eller få allt blod i huvudet
Ungarna ligger i den främre nedfällbara sängen och har börjat retas genom att sno runt i sängen så man blir sjösjuk bak.
På förra bilen monterade jag två eldrivna saxdomkrafter uppochner som sedan kunde användas som stöd. Tyvärr orkade de inte lyfta bilen så de funkade inte för att få bilen vågrätt.
Har kollat lite om man ska köpa två eller fyra hydraulkolvar och snickra ihop ett system själv eller köpa ett färdigt.
Är inte sugen på att slanta upp 60-80 tusen.
Vad har ni för system?
Vad kostade det?
Fördelar/nackdelar?
Ja inte till mig utan till husbilen.
Efter den gångna veckans camping har funderingarna tagit ny fart.
Har bara fricampat och en del platser är bra och andra mindre bra.
Står man bara en natt orkar jag inte släpa ut ramperna för att få bilen i något sånär nivå, man får finna sig i att glida ur sängen eller få allt blod i huvudet
Ungarna ligger i den främre nedfällbara sängen och har börjat retas genom att sno runt i sängen så man blir sjösjuk bak.
På förra bilen monterade jag två eldrivna saxdomkrafter uppochner som sedan kunde användas som stöd. Tyvärr orkade de inte lyfta bilen så de funkade inte för att få bilen vågrätt.
Har kollat lite om man ska köpa två eller fyra hydraulkolvar och snickra ihop ett system själv eller köpa ett färdigt.
Är inte sugen på att slanta upp 60-80 tusen.
Vad har ni för system?
Vad kostade det?
Fördelar/nackdelar?