• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Leverans

Ingmarie & Bernt

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1634
Medlemskap
2026
Sv: Leverans

Tråkigt att höra att du inte fått din bil ännu. Men den är värd att vänta på, vi stormtrivs i vår. Var på årsmötet förra veckan, så då avverkade vi ca 115 mil med den. Den går som en klocka. Håller tummarna att du snart få din
Ingmarie & Bernt

F

F.d. 8036

Guest

En Travelmaster lastad med 2 Cavalierer, exakt vad vi också har fast våra är 2 Blenheim.
Kan inte bli mycket bättre.

Skipper

Draumur

FD HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4788
Medlemskap
2023

Kan bara säga att Sören Käll i Östhammar har skött allt enligt plan. LMC levererad i tid, en riktig hederssman. Rekommenderas. Mats

Gillis & Ankie

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5101
Medlemskap
2024

Ni vet åtminstone när era bilar skall komma eller vilka problem det är som gör att leveransen blir försenad, Jag vet inte när eller om den är på bandet eller om den överhuvudtaget finns med? Det är som att komma in i Fort Knox går inte att få reda på något.:mad::confused: Tror jag byter till packmoppe

Toppen