• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Leverans på måndag och resa till Lübeck

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Leverans på måndag och resa till Lübeck

Nu är jag lite nervös, på måndag levereras vår nya första husbil (LMC Breezer lift), vi har haft husvagn fram tills nu. Vi skall åka direkt från Tomelilla till Lübeck, det blir vår första resa. Packningslista är färdigt, vi har kollat på möjliga ställplatser och vi är förväntansfulla.
Anna och Claus
:wideeyed::wub:

Gick resan bra?
Fick detta meddelande av en kompis :

Ojoj Grannens son skulle till julmarknaden i Lübeck med bussresa. De kom till Rödby och väntade på färjan. Strax efteråt kom en färja tillbaka. Det fanns inget vatten vid kajen i puttgarden. Tog tre timmar att vända bussen innan de fick åka landvägen igenom danmark.

Anna och Claus

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
13979
Medlemskap
2024

Vi älskar och sova över tex på Travemunde strand :) kan jag rekommendera. På promenads avstånd finns en lite "imbiss" där har vi ätit grillad anka mm jätte gott!!
:yes:

Anna och Claus

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
13979
Medlemskap
2024

Hej, ja resan gick bra men vi stack från Travemunde strand kl 5 på morgonen pga att stormen närmade sig och de varnade för jätte hård vind, hög vatten mm. Resan var lyckad! Vi hade det jätte trevlig. Bilen går bra förutom värmen
:twitcy:

Alde värme fungerar inte så bra som i husvagnen vi hade! Det låter och äter gasol och med el värmer det inte tillräcklig!!!
Vi skall gå och kolla nu i Eskilstuna. Allt måste funka annars blir det inte Italien och Alperna nu efter Jul.

Toppen