• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Letar efter musiken till en film

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025
jag förstår inte vad du egentligen är ute efter, vill du bara höra en låt så finns den att spela upp i youtube-länken som Gunnar la upp, du behöver ju inte se filmen för att höra ljudet, låten finns också på följande länk för uppspelning -
https://soundcloud.com/gary-williams%2Flondon-town-from-the-film-once-upon-a-time-in-london
eller menar du att du vill köpa/ladda ner ljudfilen och ha den permanent på din dator eller annat media? i så fall verkar det inte finnas något sätt att köpa ljudfilen, åtminstone har inte jag kunnat hitta den

D

Deleted member 11118

Guest
Länken som du hänvisar till innehåller bara 1 låt. Jag skulle vilja ha ljudfilerna med musiken och trodde jag skulle hitta dem på Spotify. Jag vet vad låtarna heter jag vet vem som framför dem i filmen, men jag kan bara hitta låtarna i filmen. Jag får acceptera att musiken bara finns i filmen.

ThomasA

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2025
Om du har filmen, kör den. Spela in ljudfilen med ett lämpligt program, typ Audacity (finns att ladda hem gratis). I detta program kan du klippa ut låtarna och spara dem som låtfiler. Det är ett helsikes jobb, men det går. Kanske enda sättet att lösa ditt problem. Lycka till.

D

Deleted member 11118

Guest
Om du har filmen, kör den. Spela in ljudfilen med ett lämpligt program, typ Audacity (finns att ladda hem gratis). I detta program kan du klippa ut låtarna och spara dem som låtfiler. Det är ett helsikes jobb, men det går. Kanske enda sättet att lösa ditt problem. Lycka till.

Får testa, tid har jag i min karantän.

Toppen