Hej alla.
Undrar om någon vet?
Verkar som att bilbatteriet slutat ladda ??
Skulle ut med bilen i lördags , åkte till garaget och skulle starta bilen .
Det gick knappt runt och ville inte starta.
Fick koppla startkablar från personbilen , och då gick den igång direkt.
Färden gick Wänlunds fritidsvaruhus i Stäket utan att stänga av bilen .
Inhandlade ett Global 110 amp. batteri för endast 999:- (billigt tycker jag).
Åkte hem och stängde av bilen , provstartade utan problen (efter ca 1,5 mils körning).
Kan nämnas att laddningen har varit på minst 1 vecka.
Inga problem med bodels batterierna.
Så min fråga är, kan det ha gått någon säkring och vart kan dom sitta. ????
Vi även berätta att jag idag har inhandlat en laddare CTEK MULTI XS 25000
Som jag kopplat in på det gamla batteriet och kör rekond program.
Hoppas på lite bättre fart i batteriet.
Verkar vara en grym laddare
Bilen är en Dethleffs A-5830 -98 tror jag
Undrar om någon vet?
Verkar som att bilbatteriet slutat ladda ??
Skulle ut med bilen i lördags , åkte till garaget och skulle starta bilen .
Det gick knappt runt och ville inte starta.
Fick koppla startkablar från personbilen , och då gick den igång direkt.
Färden gick Wänlunds fritidsvaruhus i Stäket utan att stänga av bilen .
Inhandlade ett Global 110 amp. batteri för endast 999:- (billigt tycker jag).
Åkte hem och stängde av bilen , provstartade utan problen (efter ca 1,5 mils körning).
Kan nämnas att laddningen har varit på minst 1 vecka.
Inga problem med bodels batterierna.
Så min fråga är, kan det ha gått någon säkring och vart kan dom sitta. ????
Vi även berätta att jag idag har inhandlat en laddare CTEK MULTI XS 25000
Som jag kopplat in på det gamla batteriet och kör rekond program.
Hoppas på lite bättre fart i batteriet.
Verkar vara en grym laddare
Bilen är en Dethleffs A-5830 -98 tror jag
Senast ändrad: