• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Länsförsäkringar

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025
När det gäller försäkring på husbilen, så är det snurrigt värre. Man kan inte lita på att nästa års försäkring är samma som årets. Det är som att välja elbolag. Jag står just i begrepp att granska marknaden....

Olof G

HBK Medlem
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2025
Det kan ofta räcka med att ringa till försäkringsbolaget och säga att man vill avluta, då prutar dom direkt på premien,detta tillämpar jag varje år på 3 bilar,2 hus, bredband,tv kanalpaket, mycket att spara på några telfonsamtal.

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
Det kan ofta räcka med att ringa till försäkringsbolaget och säga att man vill avluta, då prutar dom direkt på premien,detta tillämpar jag varje år på 3 bilar,2 hus, bredband,tv kanalpaket, mycket att spara på några telfonsamtal.
Japp, det har jag också märkt men vi har lik förbannat 4 olika bolag då det blir billigare även om de ger mängdrabatt. El och tele gäller samma sak, bytte precis elbolag och den bättre halvan och jag har olika telefonabbb då vi har olika surfbehov.

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025
Jag har testat några gånger att få ett bra erbjudande ifall jag flyttar alla försäkringar till ett annat bolag ifrån LF Bergslagen, de enda jag fått lägre premier på genom åren är motorcyklarna, alltså några hundralappar, och de andra försäkringarna skulle bli några tusenlappar dyrare, sen brukar jag få tillbaka minst ett par tusen varje år som återbetalning till medlemmarna i LF Bergslagen, jag finner ingen orsak att byta efter mitt behov.

Toppen