Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Detta är en nödvändighet vart år, bolagen hoppas på att vi inte gör detta.Jag står just i begrepp att granska marknaden....
Japp, det har jag också märkt men vi har lik förbannat 4 olika bolag då det blir billigare även om de ger mängdrabatt. El och tele gäller samma sak, bytte precis elbolag och den bättre halvan och jag har olika telefonabbb då vi har olika surfbehov.Det kan ofta räcka med att ringa till försäkringsbolaget och säga att man vill avluta, då prutar dom direkt på premien,detta tillämpar jag varje år på 3 bilar,2 hus, bredband,tv kanalpaket, mycket att spara på några telfonsamtal.
Vad menar du med att försäkringen inte gäller om någon annan än försäkringstagaren kör bilen?Hej! Angående LF Skaraborg så gäller inte försäkringen om någon annan än försäkringstagaren kör bilen! ? /Sune
Vet inte hur Maje o Sune har det men vi har Tre kronor dotterbolag till folksam bokat via Swedbank , Försäkringen gäller alla som har samma folkbokföringsadress som jag annars bara trafikförsäkringVad menar du med att försäkringen inte gäller om någon annan än försäkringstagaren kör bilen?