F
F.d. 55425
Guest
Bäst jag frågar er experter innan jag kaserar kylskåpet. Kylskåpet är sotat brinner med fin låga hoppar igång direkt. - Kylpastan är bytt. Men det blir inte KALLT !!!!! Bara att kasera eller hur ??????
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
----------------------------------------------------------------------------------------------Nu har jag bytt munstycket, 86:- kostade den lilla brickan med ett mini hål i.
Något som kan vara bra att veta är att man får inte beröra den med fingrarna, enligt den äldre mannen i butiken (säkert närmare 65)o det får man väll lita på att han kan sin sak!
Detta för att det blir feta avlagringar vilken ny smuts kan fastna i.
Det som gjorde mig konfunderad är att i gasol röret, så var det sot och mycket smuts. Jag blåste rent, men är tveksam till att allt försvann. Skall låta kylen gå ett tag o se om det fungerar. Annars får jag fundera på nya ledningar och filter om det nu finns till gasolen.
/Freddy