Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har tidigare testat att köra med 12v inkopplad under färd. Kylskåpet håller inte temperaturen utan den höjs långsamt. Detta betyder att vi alltid kör med gasol när vi inte har tillgång till 220 volt.
ORVAR
Ja, har gas i flaskan.
Ja, har gas fram till spisen.
Jag har möjlighet att välja gasdrift men kylskåpet vill inte gå på det. Kran är öppen till kylskåpet.
Hör du något tickande när du när du slår över på gas?
Leffe
Ta bort gallerna på utsidan ock blås rent det kan sitta en massa sot ock spindelnät där som gör att den inte tänder. Hade själv det problemet för några år sedan Fick det tipset från en husvagnsföretag i Höör sen fungerade det utmärkt
Lycka till
/../Jag har tidigare testat att köra med 12v inkopplad under färd. Kylskåpet håller inte temperaturen utan den höjs långsamt. Detta betyder att vi alltid kör med gasol när vi inte har tillgång till 220 volt./../
ORVAR
Gasen kom er inte tända om inte 12V funkar. Vi har samma problem i vår Adria Sonic. Det var då panelen som inte släppte fram 12V då tände den inte gasen och gick inte på 12V.
Vad hände när du satte i säkringen? Tände den inte gasen då heller?
//Mattias
Mätinstrument kan du hitta i en "kines" butik.