F
F.d. 25310
Guest
Sv: Kromatisk aberration
Ja du är en kul prick Jappe
Handlar du på ICA??
C
Ja du är en kul prick Jappe
Handlar du på ICA??
C
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Olyckligtvis har jag bestämt mig för att använda endast en behändig dator på 10 tum som jag använder ihop med en större skärm i hemmet och med den lilla datorns upplösning på endast 1024 X 600 så vägrar DPP att samarbeta! Den kräver minst 1024 X 768! Datorvärlden är full av fallgropar! Någon som vet hur man löser det här problemet? Javisst: Köp större dator, men det är så att jag har tröttnat på att köra flera datorer med allt vad det innebär av dubbleringar och förvirring när det gäller att hitta olika program m.m. så jag behåller den här lilla ganska kompetenta datorn till allt, både hemma och i husbilen, trots allt! Jappe
Jag förstår inte hur du bär dig åt som lyckas lämna tillbaka all dyr utrustning efter användning. Foto- och iPhonehandlare måste gömma sig bakom disken när de ser varubilen från Orust?
Kanske känner de inte igen den efter avlägsnandet av viltstaketet?
Ingen konst alls att lämna tillbaka grejerna! I varje fall inte när svärmor är med!