Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vi har beställt en husbil med leverans till våren och först ville de ha 10% av kontantinsatsen redan nu när kontraktet ska skrivas under.
De tyckte dock att det räckte med 5%... ( 30000 då vi verkade pålitliga sa han.
Ska vi dra öronen åt oss? Vi beställde på Elmiamässan.
Okej, tack för svar!
Det känns ju lite surt att ändra sig också... vi godkände ju att betala detta per telefon.
Antog bara att det är så det går till... Första husbilsköpet så vi kan intenting...
Kan man kolla upp företaget så det inte är konkurs på gång? Vart i såfall?
Man vill ju tro att allt går rätt till, man tycker ju att de som ställer ut på mässan ska vara okej och inga lurendrejare...
En annan fråga - om någon kan svara. Panoramafönster... ? Bra eller mindre bra?
Inte när vi köpte nytt, inge kontantinsats, betalning vid leverans. Allså ca: 7 månader senare.
Kan vara beroende på köpe kontrakt, i vårat fanns möjligheten för säljaren att priset kunde bli högra pga kursen.
Det är ju även en del som får erbjudandet att firman kan ta emot den gamla husbilen på hösten och sen levereras den nya till våren .
Skall företaget då kunna sälja husbilen och ruva på dessa pengar och att husbilsköparen får hoppas att företaget inte går i konkurs eller att den nya husbilen blir försenad .
Jag hörde detta på mässan och jag skulle nog hellre förvara husbilen tills den nya levererats .