Ralf&Ann-Christin
HBK Medlem
Imma/kondens i sidoglas Carthago.
Vad är det för möjlighet att bli kvitt kondensen.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Skogsnäs Glasmästeri Emmaboda 070-544 71 82. Kolla så att de inte har något jobb i din närhet.Har också imma I glaset i förardörren på min Hymer, har du adressen där det går beställa ?
Där här med imma/kondens är ju inte förknippat med visst husbilsmärke, utan det finns hos flera fabrikat. Jag tog upp frågan hos en "märkesklubb". Klubben gjorde en enkät bland klubbens medlemmar. Där redovisades vilka problem man haft och vilken åtgärd "goodwill" man fått. Mycket olika bemötanden från återförsäljarna. Jag tyckte att klubben skulle ha tagit en dialog med husbilsfabrikanten. Men tydligen mycket känsligt, som jag förstod, kom man inte i god dager för åtnjutande sponsormedel vid träffar och liknande. Jag tycker fortfarande att dialogen skulle ha varit mellan fönstertillverkaren och husbilstillverkaren, för att hitta en lösning på problemet. Jag hade dessutom inhandlat husbilen ny direkt i Tyskland, så jag fick verkligen känna av kalla handen. Jag har passerat 40 år som husbilsägare, så någon fler husbil är inte aktuellt. Men jag är så klart besviken!Imma/kondens i sidoglas Carthago.
Det är möjligt att det är.Är ganska övertygad om att det är krav på härdat glas i "förardelen" i en husbil.
Pålle