• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Knivlag i Danmark

Öckerö-bo

HBK Medlem
Kommun
Öckerö
HBK-Nr
839
Medlemskap
2026
Sv: Knivlag i Danmark

Jag förstår kanske inte problemet?Varför inte nöja sig med en fällkniv i lommen.Har själv haft en där sen barnsben och inte har det stött på några problem.Men jag hade nog fått det utan den, för den är till bruks varje dag känns det som nu när jag reflekterar över det som för mig är lika naturligt som nycklarna och snusdosan i nämnda lomme.
Mvh Lasse

Claes 105

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
105
Medlemskap
2025

Jag förstår kanske inte problemet?Varför inte nöja sig med en fällkniv i lommen.Har själv haft en där sen barnsben och inte har det stött på några problem.Men jag hade nog fått det utan den, för den är till bruks varje dag känns det som nu när jag reflekterar överdet det som för mig är lika naturligt som nycklarna och snusdosan i nämnda lomme.
Mvh Lasse

Gokväll

En fällkniv under 7 cm var ju OK, o tycker du att det funkar att skära bröd o kött när man bor i en husbil med en sån så kan du ju känna dig trygg.
Men frågeställningen var från början vad vi som har normala köksknivar med oss kan förvänta oss.
Men vi har ju fått en hel del relevanta svar på detta i tråden, o jag tackar för dessa.

Gonatt önskar

Claes 105

F

F.d. 55451

Guest

- Inte hittat rubriken: Knivlag i xxxxx

Är Danmak syndabocken i Skandinavien :confused:

Riviera

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
139
Medlemskap
2025

BredMobil

Ta det här som det vänliga knabbet (=vänskapligt bråk med glimten i ögat) mellan brödrafolken.

Håkan

Toppen