• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Knaus Tabbert Group i kris

Roadliner

HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
30200
Medlemskap
2024
Kanske dags att gå något steg tillbaka från lyx och flärd till mera basic och mindre fordon både för husbilar och husvagnar? När något så dåligt byggt och med kort livslängd kostar lika mycket som en bra villa i många mindre orter i Sverige kan det inte bli annat än svårsålt!
Det kan bil dags med en fotpump i golvet för vattnet, hängmatta som är upphängd mellan två rundstavar i trä att sova i.
Utan TV wifi mowers hydraliska stödben ac golvvärmen mm.

HenkeAls

HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
35376
Medlemskap
2025
Det kan bil dags med en fotpump i golvet för vattnet, hängmatta som är upphängd mellan två rundstavar i trä att sova i.
Utan TV wifi mowers hydraliska stödben ac golvvärmen mm.
Det enda jag inte vill ha tillbaka är "hängmattan"! Har försökt sova i en sådan i en gammal husvagn......

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Det enda jag inte vill ha tillbaka är "hängmattan"! Har försökt sova i en sådan i en gammal husvagn......
Jag vill nog inte ha tillbaka fotpumpen heller, resten klarar man sig bra (bättre?) utan? Det är ju rätt trevligt att det är lite förändring
när man åker ut. Allt behöver ju inte vara som hemma, det har man ju hela resten av året. Jag tror att det t.o.m. vore bättre för många att vara utan telefon (utom i nödfall) TV och WiFi och istället njuta av upplevelsen där man är, prata med varandra, läsa lite böcker och tidningar. Plocka med sig lite broschyrer om trakten där man är, läsa en lokaltidning är också rätt intressant!

Senast ändrad:
Toppen