• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Klädsel till förastol FIAT Ducato

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: Klädsel till förastol FIAT Ducato

Tror att du kan beställa genom husbilstillverkarna. Jag har kollat med Kabe och det går att beställa nya överdrag i skinn till vår TM 750 2012.

:wideeyed: //Tommy.
 

Roland o Ingegerd

HBK Medlem
Inlägg
583
Kommun
Rimbo
HBK-Nr
7128
Medlemskap
2024
Sv: Klädsel till förastol FIAT Ducato

Hej.
Mekonomen säljer överdragsklädslar från PeBe. PeBe har klädslar till i princip alla stolar och modeller. Kolla bara noga vilken stol du har och prata med PeBe först så du får rätt modell. Du kan även beställa direkt från PeBe och hämta på närmaste Mekonomen-butik.
www. pebe.se

M v h / Roland
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Klädsel till förastol FIAT Ducato

Måste dom inte ha reg nr och om det inte är en KABE säljer väl dom inte. så är det med Östgöta Camping. Givetvis vill man ha samma överdragsklädsel som sin bodelstillverkare om det står märket på överdragen.
 

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: Klädsel till förastol FIAT Ducato

Måste dom inte ha reg nr och om det inte är en KABE säljer väl dom inte. så är det med Östgöta Camping. Givetvis vill man ha samma överdragsklädsel som sin bodelstillverkare om det står märket på överdragen.

Det är naturligtvis så det är.
Men vill man inte ha "original" går det nog att beställa lite var som!!
:wideeyed: //Tommy
 
Toppen