Juhani & Leila
HBK Medlem
Pratade idag med en lokal installatör om byte av bilstereo. Är det någon som har erfarenhet av Kenwood DDX-4023BT Double Din Kenwood Electronics UK Ltd. | Multimedia Receivers > DDX4023BT
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Pratade idag med en lokal installatör om byte av bilstereo. Är det någon som har erfarenhet av Kenwood DDX-4023BT Double Din Kenwood Electronics UK Ltd. | Multimedia Receivers > DDX4023BT
Finns det fjärr till Kenwood DDX-4023BT i övrigt en fantastisk maskin som det verkar och fungerar Nav bra. Mer att tänka på kanske beställer en till våren.
Jag tittar också efter en 2-DIN radio.
Skall vara utan Navi och back kamerafunktion, då jag hade en sådan på förra bilen, men det var dåligt med uppdateringsmöjligheter.
Har sett denna som verkar intressant, det är kanske samma som Kenwood modellen, fast denna har volymratt och fjärrkontroll vilket jag vill ha.
Någon som har en liknande?
Kostar runt 170 € med frakt.
KW-SD70BTE | 2 DIN CD RECEIVER | Car Audio | Product Centre | JVC United Kingdom