• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kattproblem!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Kattproblem!!

Visserligen rätt långt mellan gårdarna här där vi bor ute på landet (ett par mil från Östersund) och i nästan varje hus bor det katt. Jag tror att det skulle fnissas en hel del i mjugg om någon av oss skulle börja valla katten i koppel.

Som djurvänner har vi långa tider haft såväl hund som papegoja, och när barnen var små, även gnagare (chinchillor) samtidigt som vi alltid haft katt. Dessa olika djur kunde leva fredligt tillsammans, men vad gäller rastning och utevistelse gällde olika villkor.

aake

F

F.d. 15011

Guest

Ser att du fått många tips och kanske redan använt dig av dom.
Men jag har ett som jag vet fungerar och det är kaffesump.
Kaffesump fungerar om man inte vill ha katter pissande i rabatter och dylikt så det borde fungera lika bra för dig.
Strö ut det runt bilen och jag tror att du slipper problemen.
Kanske värt ett försök i alla fall.

F

F.d. 15312

Guest

Eftersom jag inte vill bli ovän med någon pga ett enkelt spörsmål här på forumet så tackar jag Er alla för ert engagemang och förklarar denna tråd avslutad.
Skall prova med kaffesump med....miljövänligt o bra!!
Bockarobugar!!
Abarth-chrille

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen