• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kamremsbyte

F

F.d. 55255

Guest
Gjort kamremsbyte hos KLT i Jönköping.
Mycket bra bemötande samt billigt med HBK rabatten.
:spinny:

F

F.d. 2577

Guest
Sv: Kamremsbyte

Var hittar jag KLT, har sökt både i J-ping & Husqvarna under bilverkstäder? Hittar inget där.
Leffe

F

F.d. 53017

Guest

Hej alla glada !
Har tänkt dra till Danmark eller längre i sommar .Har en Burstner 02:a JTD 2,8som gått c:a 8000 mil. Ska jag byta kamrem, eller kan jag vänta ? Hur mycket kostar det. Kanske någon som vet eller har bytt kamrem själv som man kan fråga vid problem. Byter normalt själv kamrem på mina andre bilar.
Roland

F

F.d. 29925

Guest

Är inte remmen bytt tidigare är det nog hög tid. Brukar inte vara svårare än hos andra bilar men kan vara lite trångt att komma åt.

F

F.d. 53012

Guest

Gjort kamremsbyte hos KLT i Jönköping.
Mycket bra bemötande samt billigt med HBK rabatten.
:spinny:
Han Björn är bäst kommer bara åka till honom vet vad han håller på med, fick ordning på min bil med dålig gång och flera gånger inne hos en välkänd aktör i Linköping men med undermåligt resultat. Björn bytte gaspedal och det blev bra pris också och ingen chansning som verkar vara vanligt.

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Bra att ni lyfter fram de goda exemplen. Det verkar finnas många dåliga! Skall man behöva åka Sverige runt för att hitta kunnig och relevant service?

Lasse-125

FD HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024

Jahapp! Då har man 3440:- till något riktigt GOTT! Hahaha!:twitcy:

(Kamkedja):spinny:

Margit & Arne. Hoppas att ni mår Bra! Kramar till er.

F

F.d. 53017

Guest

Hej Decker !
Verkar som du kan eller har varit närvarande när remmen bytts ut. Var mest rädd för att man måste lossa motorn för att komma åt.
Tack för svaret
idrolle i Idre

F

F.d. 24443

Guest

Om man vill ha kedja brukar väl det kosta ca 30tkr extra vid nybils köpet..

Toppen