Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Bästa lösningen vore att skära ned antalet modeller radikalt, så att serierna blir längre och rullar över flera år, då hinner man skapa bilar som är utprovade och fungerar bra från början.
Hej Mattias. Du har möjligtvis inte något nummer på uppdateringen som löser problemet med att torkaren slår ett slag vid start?Hej
Vi har varit ägare till en Kabe i810 av 2015 års modell och också haft en del problem men fått allt åtgärdat och blev till slut nöjda även om vi nu bytt till annat fabrikat.
Vill gärna dela med mig:
Vindrutetorkarna, vi hade samma fel. Detta är ett problem i kommunikationen mellan Fiat och Kabes elsystem. Detta löser Fiat lätt med en uppgradering av programvaran. Denna programvara tog låg tid att få fram men det löste vårt problem.
Avlopp i tvättfat hade vi också problem med, detta var att avloppsslangen var dragen med bakfall. Det fixades till.
Sedan hade vi en del andra småfel också så det var en del fixande innan den var i toppskick.
//Mattias
Var har du hittat info om vinstmarginalerna?
Less is more.Det ska vara så enkelt som möjligt.