• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kabe Tm 880 LT

Micky

HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
35335
Medlemskap
2024
Hejsan! Funderar på att byta våran I900- Elegance -11 till en Kabe Tm 880LT 2011-2014 då vi tycker Kabe har bättre förvaringsutrymmen och planlösning. Är det någon som har erfarenhet av den modellen? Är det något man behöver kolla speciellt på den ? För och nackdelar?
/Micke
 

RV-campare

HBK Medlem
Inlägg
15
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
38352
Medlemskap
2024
Kolla efter sprickor i badrumsgolvet (vid utloppet) och dito väggar....
Jag skulle rekommendera hörnen också. Vi har en helt annan modell (TM 700 LXL), men hade små sprickor som vi först trodde var dålig rengöring. Sen kanske de inte släppte igenom vatten alls, men vi såg till att få duschkaret bytt. Det var visst inte så komplicerat för verkstaden.
 

Micky

HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
35335
Medlemskap
2024
Jag skulle rekommendera hörnen också. Vi har en helt annan modell (TM 700 LXL), men hade små sprickor som vi först trodde var dålig rengöring. Sen kanske de inte släppte igenom vatten alls, men vi såg till att få duschkaret bytt. Det var visst inte så komplicerat för verkstaden.
Ok! Tack för upplysningen.
/Micke
 
Toppen