smålänningen
HBK Medlem
Hoppas ingen är lika "smart" som den här tjejen
Expressen.tv - Galna klipp - se TV på expressen.se
Expressen.tv - Galna klipp - se TV på expressen.se
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det är enklare att släppa ut luften ur drivande hjulen till ca. halva trycket. Fungerar även bra i lös sand!Har man kört fast och inget annat hjälper kan man ta mattorna i HBn och lägga under drivhjulen.
Inte sådana problem alls kör audi quattro ...
Konstigt bara att inte sen sådan ny bil har antispinn (TCS/ASR) sen kunde hon ju vridit hjulen en del åt höger så hade hon ju klarat det men hon var ju inte snabb ...
Det är inte så farligt Bengt-Åke jag kunde bara inte låta bli.Klippet som 1:a inlägget gällde denna : Expressen.tv - Galna klipp - se TV på expressen.se du får se färdigt på reklamen först .
Holiday!
Subaru 4 hjulsdrift har producerats sen 1973.. Har haft flera såna och aldrig fastnat!!!
Morfar