Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Javisst. Och eftersom "Under markisen" är den mest frekventerade länken under Öppet Forum på hbk.se är det nyheten att Gry (heter hon så?) är fantastisk (fel av mig) SER fantastisk ut, som de flesta möts av.Eftersom jag sitter "under markisen" och snackar med vännerna i husbilsklubben.se om körslaget så tycker jag så här:
Gry var verkligen urtjusig i kväll. Har nog aldrig sett henne snyggare.
Körerna var enligt mig jättebra. Jag tyckte dock inte att Kör Timo skulle bli dom som lämnade tävlingen. Jag tyckte att dom var bra. Vem som skulle lämna, jättesvårt, kanske LaGaylias . Personlig uppfattning.
Jag gillar detta program och vi har en liten intern familjekonflikt när det gäller olika TV-program. Hasse gillar is-nånting, där dom slåss, ibland om pucken men oftast om nåt jag inte begriper. Dom gillar nog att pucka (puckla) på varandra.
Eva
Är det mig du frågar? I så fall, jag mår inte alls dåligt av det. Jag framförde bara en synpunkt.Mår du dåligt av detta? Jag vill ha kul och trevligt under "min markis" där jag träffar mina vänner!
Personligen tycker jag "citera-knappen" är en utomordentlig funktion. Då blir det inga missförstånd till vem eller vad man vänder sig.Att "citera" är väl onödigt. Finns redan inlagt.
Jag tittade inte i kväll, så jag missade Grys klänning.
Calle
Missade du det idag också då slapp du fundera som mej , vem är hennes stylist ?
Team Wells..........är bäst