• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Körslaget

F

F.d. 7569

Guest
Sv: Körslaget

Självklart! Precis som alla andra trådar efter ett tag.

Men Gry hade en jättefin klänning ikväll :)

//Roger

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Eftersom jag sitter "under markisen" och snackar med vännerna i husbilsklubben.se om körslaget så tycker jag så här:
Gry var verkligen urtjusig i kväll. Har nog aldrig sett henne snyggare.

Körerna var enligt mig jättebra. Jag tyckte dock inte att Kör Timo skulle bli dom som lämnade tävlingen. Jag tyckte att dom var bra. Vem som skulle lämna, jättesvårt, kanske LaGaylias . Personlig uppfattning.

Jag gillar detta program och vi har en liten intern familjekonflikt när det gäller olika TV-program. Hasse gillar is-nånting, där dom slåss, ibland om pucken men oftast om nåt jag inte begriper. Dom gillar nog att pucka (puckla) på varandra.

Eva

F

F.d. 518

Guest

Eftersom jag sitter "under markisen" och snackar med vännerna i husbilsklubben.se om körslaget så tycker jag så här:
Gry var verkligen urtjusig i kväll. Har nog aldrig sett henne snyggare.

Körerna var enligt mig jättebra. Jag tyckte dock inte att Kör Timo skulle bli dom som lämnade tävlingen. Jag tyckte att dom var bra. Vem som skulle lämna, jättesvårt, kanske LaGaylias . Personlig uppfattning.

Jag gillar detta program och vi har en liten intern familjekonflikt när det gäller olika TV-program. Hasse gillar is-nånting, där dom slåss, ibland om pucken men oftast om nåt jag inte begriper. Dom gillar nog att pucka (puckla) på varandra.

Eva
Javisst. Och eftersom "Under markisen" är den mest frekventerade länken under Öppet Forum på hbk.se är det nyheten att Gry (heter hon så?) är fantastisk (fel av mig) SER fantastisk ut, som de flesta möts av.

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025

Hahahahahhaaahhhhaaaaaahahohoohohohohho!
HBK.se

Ibland är det underbart med detta forum... F'låt.. Jag menar; Allt som oftast!!!
Men jag saknar några "tokar" som brukade hänga här.... *ler finurligt*

Körslaget är för underbart, Gudars skymning vad medryckande!
Bara positiv energi..!!!!!!!!!!! Det vore kul här på HBK.se med... *humffff..*

Tjohopp, //Stollen
:wub::wub::wub:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Mår du dåligt av detta? Jag vill ha kul och trevligt under "min markis" där jag träffar mina vänner!
Att "citera" är väl onödigt. Finns redan inlagt.

F

F.d. 518

Guest

Mår du dåligt av detta? Jag vill ha kul och trevligt under "min markis" där jag träffar mina vänner!
Är det mig du frågar? I så fall, jag mår inte alls dåligt av det. Jag framförde bara en synpunkt.

Att "citera" är väl onödigt. Finns redan inlagt.
Personligen tycker jag "citera-knappen" är en utomordentlig funktion. Då blir det inga missförstånd till vem eller vad man vänder sig.

Jag har varit med om att andra skribenter har kommit in med nya inlägg innan mitt svar publicerats. Mina svar har tyvärr en viss fördröjningstid!:p

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025

Hahahahaha!
Tror ett det är en "grej"... Annars hade vi inte tagit upp det här?:wideeyed:
Grys klänning menar jag... *blink* (en förtydling till er som glömt vart ni lagt läsglasögonen) Hohohohoo! ;););)
Fy på mig... *blink igen*

Men visst är det en annan klass på körerna i år?
Helt klart har de läst på "skolan" och lagt ribban på en ny högre nivå, allihop!
//MS:wub::wub:

F

F.d. 4811

Guest

Jisses vad spännande det är ikväll! Alla är ju kalasbra så här långt (halvtid)!

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025

Japp. Håller med dig Kristina, de har liksom lagt ribban högre i år..
Ser fram mot omgång två strax! Erik är dock vass, Wells helt ok, ev ryker Magnus ikväll... Ooooppppss. Nu börja det igen.. Hej, hej...

Vi sitter på Fjärås Bräcka/ställplats å' kikar på Körslaget.
Skall kila över till "Ragge, Bonzo, Janne m.fl när körslaget är avklarat.
Mvh. Stollen & Mia som skall kolla in fotoutställningen i morgon.

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Musiken är ju så bra. Körerna är kanonbra. Men snälla underbara Gry, visst finns det snyggare kläder när man är gravid. I synnerhet för för denna kvinna som är naturvacker. Min uppfattning.
Eva

Toppen