Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Är det inte lättast att ta med platta eller smart telefon och föra över pengar med sin bankapp direkt hos säljaren och utnyttja hans WiFi?
Eller finns det restriktioner beträffande större belopp?
Det tar då några dagar innan säljaren ser det på sitt konto om man gör så här.
Jag tänkte köpa Euro nu när den är förhållandevis billig. Offerten på husbilen jag fått från Tyskland gäller till årsskiftet. Så jag har ingen brådska att beställa.
Tycker att det känns tryggare att pengarna finns på ett konto under alla dessa månader
Är det inte lättast att ta med platta eller smart telefon och föra över pengar med sin bankapp direkt hos säljaren och utnyttja hans WiFi?
Eller finns det restriktioner beträffande större belopp?
Skulle vara smidigt , men bedragare kan sitta någon annanstans och återkalla transaktionen. Säljaren vill nog se pengarna på sitt konto.
Jag öppnade ett i Swedbank, normalt endast för företag. Blev ombedd att avsluta kontot när jag inte hade behov av det längre p.g.a. att banken tydligen hade en förhållandevis hög driftkostnad för kontot.
Nu återstår bara att ta beslut på när man ska sätta in pengar på kontot.
Valutakursen för kontot är idag 8.2874 kr, kan den bli lägre?????????????.
Valuta inte lätt , 25 juli euron nästa nere i 8 kr nu uppe i 8.43. Lika omotiverad stärkt krona då som den försvagade nu.
De flesta analytiker tror att kronan kommer försvagas och troligtvis redan imorgon då de flesta tror att riksbanken sänker räntan vilket med en gång kommer innebära att kronan försvagas.Jag öppnade ett i Swedbank, normalt endast för företag. Blev ombedd att avsluta kontot när jag inte hade behov av det längre p.g.a. att banken tydligen hade en förhållandevis hög driftkostnad för kontot.
Nu återstår bara att ta beslut på när man ska sätta in pengar på kontot.
Valutakursen för kontot är idag 8.2874 kr, kan den bli lägre?????????????.