F
F.d. 17941
Guest
Sv: Julas husbilsöverdrag
För stoert Jula tält = silver tape grabbar !
Totte04
För stoert Jula tält = silver tape grabbar !
Totte04
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hur gör ni andra, kompletterar ni med rep och sånt för att spänna fast överdraget så det överlever vinterstormarna?
Husbilen är helintegrerad.
Kliniskt ren, Oj! Trots katter så hittade dom in i luftrenaren när den stod på en loge. Lådan med råttgift under bilen plus katter håller mössen borta.Det tvivlar jag starkt på. Torrt, inga duvor, slipper stå på marken etc, samt att katterna (med kompisar) håller rent på möss och råttor. Råttor, möss & sork finns det däremot på gräsmattan och i dikena runt på tomten. Logen och huset är kliniskt rent på skadedjur.
Så här blir det med det stora Jula-överdraget. Bilen är en Hymer E710.
inga dåliga vinterpaket,,hur gör ni om ni har musfälla i bilen?
finns de dragkedja? man måste ju också nån gång kolla den,,ock inte minst starta motorn,,de gör ja en gång i veckan,,sen rulla nån meter för bromsarnas skull,
viktigast är väl taktäckning,,,
Är inte våra husbilar täta eftersom vi måste ta på dom regnkappa över den kalla årstiden?
Är inte våra husbilar täta eftersom vi måste ta på dom regnkappa över den kalla årstiden?