• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jul på hjul!

Olle Ljung

HBK Medlem
Inlägg
43
Kommun
Älvkarleby
HBK-Nr
3186
Medlemskap
2024
Är ett par pensionärer som tröttnat på stojet kring jul. Tänker fira jul i husbilen i år. Nu efterlyser vi några som också haft samma tankar. Vi kan väl slå våra tankar ihop och fira på lämplig camping. Vi finns i Gävle trakten. Roligt om någon nappar! Förhoppningsvis hörs vi! God Jul!
 

Seppo Honkanen

HBK Medlem
Inlägg
683
Kommun
Österåker
HBK-Nr
28785
Medlemskap
2024
Är ett par pensionärer som tröttnat på stojet kring jul. Tänker fira jul i husbilen i år. Nu efterlyser vi några som också haft samma tankar. Vi kan väl slå våra tankar ihop och fira på lämplig camping. Vi finns i Gävle trakten. Roligt om någon nappar! Förhoppningsvis hörs vi! God Jul!
Långvinds Pensionat/Hotell/STF Vandrarhem kan väl vara något...Ni har väl ca 10mil dit
 

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Inlägg
3.304
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
Jag hoppas att det är i husbilen, för det är i den som vi ska fira iaf, redan införskaffat (H)julgran :)
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Är ett par pensionärer som tröttnat på stojet kring jul. Tänker fira jul i husbilen i år. Nu efterlyser vi några som också haft samma tankar. Vi kan väl slå våra tankar ihop och fira på lämplig camping. Vi finns i Gävle trakten. Roligt om någon nappar! Förhoppningsvis hörs vi! God Jul!
Ställplatsen i Söderhamn eller Stugsund kanske kan vara lämpliga.
 

berkri

HBK Medlem
Inlägg
1.006
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
Västerås småbåtshamn har en fin ställplats och nära till centrum om man vill gå 10-15 minuter. Dusch m.m. finns.
 
Toppen