• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jul i husbilen

turbin

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
10155
Medlemskap
2025
Sv: Jul i husbilen

Hej, har gjort det dom sista 2 jularna men inte i år på grund av div saker. Så nästa resa blir jokmooks marknad. Har varit där några gånger och det är en höjdare vill jag lova.

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Både Jul & Nyår söderut i husbilen. Brukar vara riktigt mysigt med ca 15-16˚C ute istället för blåst, regn och sedan blixthalka på västkusten. Hade det varit åtminstone lite torsnö med riktig frost, då hade det varit kul att stanna ”hemma”.

Ove & Marjatta

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4902
Medlemskap
2025

Finns det några av er som tänker fira Julen i Husbilen i
södra Sverige? Småland, Blekinge, Skåne, Västra Götaland?

PC300

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
13358
Medlemskap
2025

Husbilen står utanför dörren så kanske en nostalgistund med en kopp glögg på julaftonskvällen... Bättre än ingenting. Längtar efter sommar och semester .

farfar66

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
18918
Medlemskap
2022

Portugal / Tavira med sol och stillsamt firande där både jag och min hund Buster kan avnjuta någon läckerbit som kan sköljas ner med ett glas vin.

F

F.d. 58788

Guest

Japp, Tandådalens Camping.
Komma bort lite och framför allt få en vit torr jul med skidåkning på både längden och tvären.

// Niklas

Toppen