lillian och reidar
HBK Medlem
Sv: Jag skäms inte!!
Förklara för mig vad har detta med husbilar att göra?
2179
2179
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
2179
Kram på dig ditt stolpskott.en tia kan ja ställa upp med, men då får den gärna vara hittad,,för ja har inga egna pengar,,dom är redan förbrukade på alla dyra ställplatser
Jag var ute på min morgonpromenad (vart är ointressant).
Där gick jag i mina egna tankar som jag brukar göra. Helt plötsligt
så låg det en femhundralapp på backen. Jag tittade mig runt och det fanns
ingen person i närheten så jag stoppade femhundringen i fickan.
När jag kom hem så startade jag upp datorn, gick in på min bank och
satte in femhundra på barncancerfonden.
Eftersom det inte fanns någon i närheten som kunde göra anspråk på sedeln
så kändes det rätt att förmedla slanten till barncancerfonden.
HaDe
Hasse
Kram på dig ditt stolpskott.
Hoppas vi får till den halva ölen någon gång skulle kunna köra några mil extra endast för den.
2179
Liten passus i diskussionen om att skänka pengar till välgörande ändamål. Vid Husbilsklubben.se årsmöte auktioneras det ut en toaborste - ja ni läste rätt. Den som köper toaborsten skänker pengar till t.ex barncancerfonder eller till något annat välgörande ändamål. Vid senaste årsmötet blev det 4 000 kronor till cancerfonden. Totalt tror jag det har skänkts närmare 10 000 kronor från de medlemmar som köpt toaborsten.
Så välkomna till nästa årsmöte.
Då borde klubben skänka samma summa som toa borsten ropas in för annars blir det bara den enskilde medlemmen som skänkt pengar visserligen har klubben bidragit med kostnaden för en toaborste .
Har klubben egna pengar? Det är väl medlemmarnas pengar! Jag har inte betalt min medlemsavgift här för att HBK ska idka välgörenhet. Det gör jag med egna pengar, till de aktörer, eller behövande, jag vill gynna. Det ska inte HBK göra!
Krister N