• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jag kanske skriver för mycket?

Pirkko & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
415
Medlemskap
2026
Sv: Jag kanske skriver för mycket?

Det är ju sånt här man vill läsa!
Hur många gånger som helst! :)

Har träffat er och vet att varje ord är äkta!

Ha de gôtt! // Pirkko

JoYLos

HBK Medlem
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
2066
Medlemskap
2025

Hej Emma
Tack för dina fina ord och vi har ju även träffat dig o din familj. Ni är mysiga alla tre. Har verkligen sett fram emot fortsättningen på Buggen men tyvärr kan vi inte delta:msn_sad: Vi åker till Frankrike:mh: då, lite förlängning av sommaren :msn_hot:och det ska bli såå roligt:). Önskar er ALLA en trevlig höst och bugghelg

F

F.d. 297

Guest

Hej Emma! Fortsätt att skriva dina fina toppen inlägg dom är varken för långa eller tråkiga. Utan bara så himla toppen bra skrivna så man blir rörd och kan bara inte sluta läsa dem. Detta inlägg stämmer så himla bra in på mig som är rörelsehindrad. Jag blir också ledsen lite deppig när söndagskvällen kommer då vi har varit ute och åkt med våran husbil antingen på dans eller långa utflykter. och bott sovit ätet i husbilen samt träffas många trevliga människor med husbil. Jag har också en ängel till man Risto vi träffades 86 och gifte oss 93. Så vi började med 9 olika husvagnar från början. De två sista åren har vi haft tre husbilar tills förra året då vi hittade våran rätta där jag får in min Permobil för jag är nästan eller helt rullstolsburen men älskar livet med husbil samt dans eftersom jag fortfarande kan dansa utan rullstol. Vi sover till o med i husbilen utanför vårat sovrumsfönster. Jag vägrar nästan att sova inne i vårat parhus skulle också bo för evigt och alltid i husbilen fast jag älskar vårat hus och trädgård. Håller fullständigt med dig Emma att den som uppfann husbilen var en riktig bra uppfinnare. Så fortsätt skriva jag läser mer än gärna om alla inlägg flera gånger än en gång. Toppen Emma fortsätt leva. Livet går ej i repris.

F

F.d. 8656

Guest

Förlåt Emma att det spårat ut, men det är ditt fel, man blir så glad när man läser i denna tråd.

:D Vad du e gullig! Mitt fel!? Ok, jag tar på mig det... :wink: Härligt att du blir glad av forumtråden.

Idag har varit en jätterolig dag på jobbet, vi har skrattat ihop med de flesta eleverna och nästan så tårarna kom. Härligt med ett så kul jobb, och jag ska ge en stor eloge till Lasse som jobbar oerhört bra med alla dessa barn och ungdomar. Lasse är en skolfotograf av världsklass! :)

Solen har skinit hela dagen och vi har till och med hunnit att ta en fika på en filt ute på en gräsmatta på skolgården under vår lunch.

Även fast jobbet är kul, måste jag säga att jag blir lite avis på de som nu sakta men säkert tar sina husbilar neråt i världen. Jag skulle också vilja åka till värmen! Njut åt mig med! :D

Ha det bäst alla HBK:are!

Kram Kram

Toppen