• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jag har det så bra!

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025
Att vara älskad och att få älska känns så fantastiskt!

Jag har fått möjligheten i mitt liv att efter många om och men finna min Emma, vi drar inte alltid jämt, vi är inte alltid sams men vi finns ALLTID för varandra!

Jag hoppas att det finns många där ute som får känns som jag gör!

Tack Emma för att jag får låna dig!
Du är så fin:yes:

Kanske ett konstigt inlägg...

Jag vill bara med detta säga, ta inte varandra för givet, glöm inte bort varandra, stanna upp och SE varandra lite då och då!!

Även denna dag är den första dagen på resten av ditt liv!

Kram på er alla:)

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Jag har det så bra!

Hej
Ja du Teknit Lasse i morgon den 1 April firar vi 51 årig bröllopsdag här i Luxemburg.

/Vidhem

Ingmarie & Bernt

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1634
Medlemskap
2026

bland tänker man inte på att ta vara på varandra förrens något händer och då får man hoppas det inte är försent, än så länge har vi haft turen på vår sida med både cancer o hjärtinfarkt i familjen. Vi har varandra och på tisdag den 3 april har vi varit gifta 36 år.
Glad Påsk till er alla!!

T

Teddi

Guest

ja håller med dej,,lasse-teknik,,vi har varit ihop sen 17: års ålder,,2 pojkar har vi tillverkat,,dom i sin tur har grejat till 5 barn-barn,,inga blöjbarn längre:) livets efterrätt,,

ock nu vid 64:års ålder kanske man blir gamle far-far,(stål far_far),,gifta i 43 år,,ock inte nån gång försökt ta livet av varandra:D få vara frisk,,absolut de viktigaste,,så,,, de rullar på,,precis som med husbilen,,

F

F.d. 7502

Guest

ja,,, Lasse jag håller med - dig det är ett konstigt inlägg tycker jag, varför väljer man ett offentligt forum för att berätta om en sådan sak ? Det känns som ett märkligt sätt att kommunicera med sin livspartner, liksom i tredje person, likadant tycker jag om alla andra par skriver på ex. facebook att de älskar varandra, detta sker ibland ett par timmar efter att de ätit frukost ihop och gått till jobbet...varför inte spara lite gull till em tills de ses igen.
Är det bara jag som upplever detta som märkligt ? (har samma partner sedan 37 år) Jag är beredd att få på pälsen för min åsikt ...

CYA RW

A

aviata

Guest

Tjolander!!!
För oss blir det inte värre för varje dag utan bara bättre o bättre!:twitcy:

51 ÅR har gått sedan vi lovade att älska varandra i NÖD oh LUST och vi är fortfarande bara inne på vårt första äktenskap.
Glöm ej LIVETS STORA GÅTA:
ÄLSKA,GLÖMMA och FÖRLÅTA!
Fina ord som vi fick att ta med oss på vägen av äldre personer när vi gifte oss.

Ha en trevlig sommar i KÄRLEKENS TECKEN
Eva o Gunnar på Gotland, men vigda i Mariestads Domkyrka 28/10-61

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025

ja,,, Lasse jag håller med - dig det är ett konstigt inlägg tycker jag, varför väljer man ett offentligt forum för att berätta om en sådan sak ? Det känns som ett märkligt sätt att kommunicera med sin livspartner, liksom i tredje person, likadant tycker jag om alla andra par skriver på ex. facebook att de älskar varandra, detta sker ibland ett par timmar efter att de ätit frukost ihop och gått till jobbet...varför inte spara lite gull till em tills de ses igen.
Är det bara jag som upplever detta som märkligt ? (har samma partner sedan 37 år) Jag är beredd att få på pälsen för min åsikt ...

CYA RW

Självklart får du tycka vad du vill men jag tycker det är roligt med ett positivt inlägg!
Monica

T

Teddi

Guest

CYA RW

dela med dej av kärlekens sötma:D:D:D

:music-icon::music-icon::music-icon:flamma stolt mot dunkla skyar:music-icon::music-icon::music-icon:får ja komma tell dej då:music-icon::music-icon::music-icon:finns ingen som kan mäta sej med sin egen kärring:music-icon::music-icon::music-icon::D:D

H

hianders

Guest

Men, det finns väl många, oerhört många, positiva inlägg i forumet utöver detta fr Teknik-Lasse som kanske säkert också har sagt detta till Emma direkt och personligen.

Inger

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025

CYA RW

Hej Johnny!
Jag gör det för att jag blir så glad själv av alla som vågar prata känslor öppet.

Livet... nu och här.
Och du Johnny... Jag har fullt av "gull" kvar ändå,:) inte tar det slut för att man delar med sig lite.;)

Lite kärlek är på forumet gör nog bara gott, och förresten... visst är det väl bra att man bara behöver läsa de inlägg man vill.:wideeyed:

T

Teddi

Guest

Himla skönt att få läsa om sådant ibland som kontrast till alla gnälliga inlägg från gamla griniga gubbar som Jappe och hans likar!

Jappe

när vi ändå luftar våra känslor,,jappegubbe,,så som du ställde upp för mej som nykomling,,ja bugar mej,,ock sen fick ja träffa dej i santa pola i alicante,,ja visste att du va en go gubbe,ock de blev bekräftat,,
sen döna vi till i baren:D:D,men dansen hann vi aldrig med,,:D:D:D

ja e glad att ja fått känna dej jappe,,du e en riktig kompis,,en riktig klubbkompis,,

en go vår o sommar på dej göbbe,,:D:D teddi,,

F

F.d. 7502

Guest

Hej Johnny!
Jag gör det för att jag blir så glad själv av alla som vågar prata känslor öppet.

Livet... nu och här.
Och du Johnny... Jag har fullt av "gull" kvar ändå,:) inte tar det slut för att man delar med sig lite.;)

Lite kärlek är på forumet gör nog bara gott, och förresten... visst är det väl bra att man bara behöver läsa de inlägg man vill.:wideeyed:

Visst... GulleLasse jag är inte negativ i mitt inlägg, du ställde själv frågan om det var konstigt och fick ett ärligt svar, om du nu läst det, bara tveksam till att man idag alltid måste göra allt i offentlighetens ljus, " Pelle... på Bilia och kollar nya volvon jag beställt",
" Pelle...vid bankomaten inga pengar övertrass" - så står det aldrig på fejjan. Jämfört med mig är Jappe en optimistkonsult, funderar bara över att alla "viker" ut sig... Puss puss puss --- till er alla

T

Teddi

Guest

återigen ett missförstånd,, hoppas ja,,:) snälla ta de inte så,,varenda tråd brakar ihop,,du e också en go gubbe,,ja lovar,,ja har aldrig träffat dej,,men de spelar ingen roll,,:D men visst e vi snälla,,
sen jappe,,han e en kamratkonsulent,:) en stor sådan,,pusspuss kram kram,,god husbilspremiär,,ja måste fylla på nu,,hejs,,

F

F.d. 7502

Guest

återigen ett missförstånd,, hoppas ja,,:) snälla ta de inte så,,varenda tråd brakar ihop,,du e också en go gubbe,,ja lovar,,ja har aldrig träffat dej,,men de spelar ingen roll,,:D men visst e vi snälla,,
sen jappe,,han e en kamratkonsulent,:) en stor sådan,,pusspuss kram kram,,god husbilspremiär,,ja måste fylla på nu,,hejs,,

Man måste fylla på Teddi, det är ett hårt och farligt uppdrag men det måste
utföras, tråden brakar inte ihop,,, gulla på alla

CYA RW

Toppen