BeRoka
FD HBK Medlem
Jag är en gökunge i det här forumet och lr väl alldrig bli axepterad som riktig husbilist på detta forum på grund av att jag älskar CAMPINGTRÄSKET det är två år sedan jag gick över till husbil, och blev med här som hbk intreserad i akt och mening att känna mig för om jag vill bli riktg medlem och det började luta åt dett hållet men nu får jag nog inte bli det när det blir känt att jag håller till i kamping träsket, jag har fått lära känna husbilisterna på både gott och ont, efter att ha suttit i träsket i 40 år så skulle jag få frihet nu och prova på ställ platser vilket jag iofs gorde innan oxå och jag har upptäkt att där fins olika folk på stälplatserna liksom i träsket någonting jag har kommit på är att det fins folk även där som inte har någon hum om uppträdande , sådana avarter som avstånd mellan fordon har husbilister svårare för att taga åt sig än folk på campingträsket dår har det blivit betydligt bättre med åren där har dom lärt sig nu hur man skall parkera men det men det är svårare på en ställplats att få dom att förstå den saken jag älskar campingträsket och börjar snart älska vissa ställplatser åxå men omm dett räcker för att bli medlemm har jag int fåt klarhet i kan dät bero på för mycket frihet.