• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jättefin julklapp till våra medlemmar!!!!

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Jättefin julklapp till våra medlemmar!!!!

Midlandoils oljor kan även märkesverkstäderna använda om de vill/får.

Ofta beror märkesverkstädernas användning och rekommendationer av ett specifikt oljefabrikat på centrala avtal mellan bilfabrikanten och oljebolagen.

Zero

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
3061
Medlemskap
2022

Hej!

Ni som skrivit i tråden. Gå gärna tillbaka och läs i den.

Jag blir så ledsen på alla negativa inlägg. Här fixas det förmåner för medlemmarna. Men vissa av er ska bara klanka ner på allt och alla och bara leta negativa saker.

FY VAD DÅLIGT..................

Har ni inget annat för er. Håll tyst istället.
Frankia/Åke
Jag har ingen ny husbil och kan därför inte glädjas lika mycket som du över detta "fantastiska erbjudande", därav min kommentar. Trist att du som medlem sätter dig över debatten och ber andra medlemmar hålla tyst. Jag har inte sett detta fenomen tidigare men någon måste ju vara först, Grattis!
Dakota

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Visst kan du utnyttja erbjudandet!

Det som tyvärr inte gäller är garantin/vägassistansen för husbilar äldre än 4 år vid nytecknadet, men de 2 liter olja får du ju.

Samma gäller för husbilar över 5 ton.

MiKi

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024

Hej!

Ni som skrivit i tråden. Gå gärna tillbaka och läs i den.

Jag blir så ledsen på alla negativa inlägg. Här fixas det förmåner för medlemmarna. Men vissa av er ska bara klanka ner på allt och alla och bara leta negativa saker.

FY VAD DÅLIGT..................

Har ni inget annat för er. Håll tyst istället.

Detta inlägg är då i motsatt mening? Dvs ett positivt och glädjeutvecklande sådant?

Mvh Marita

Senast ändrad:

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Hej!

Vad jag menar är att det verkar vara en trend att klanka ner på bra erbjudanen.

Så här skrev Gunnar:
Jättefin julklapp till våra medlemmar!!!! - 2009-12-14, 22:39
Efter mina förhandlingar för Husbilsklubbens.se's räkning har nu Midlandoil lämnat ett fantastiskt erbjudande till alla medlemmar.
Enbart detta erbjudande är värt mer än två årsavgifter eller täcker direkt kostnaderna för ett nytt medlemskap i klubben.
Därutöver gratis vägassistans i hela Europa.
Läs mer under "Rabatter o Förmåner o Tips"

Första kommentaren var:
Vad säger Mercedes om jag inte garantiservar bilen hos dem?
Varför inte frågar Mercedes om det istället. Sedan är diskusionen istället igång om det är rätt eller fel och om garantiåtaganden och godwill.

Nästa kommentar var:
Julklappen är till dom medlemmar som har bilar som är max. 4 år gamla eller har gått max 10000 mil. Det vore kul att veta hur många som har det?

Det var bara en person som kom med en positiv reaktion.​

Detsamma gällde när Jr Larmcenter lade in ett erbjudande med Julpris till HKB:s medlemmar på en Alkomätare. Men istället för lite tacksamhet så drog det igång igen. Nu blev det en nykterhetsfråga där alkomätaren inte hör hemma i en husbil. Det gick inte att undå att se hur frustrerande det var för Micke på JR att behöva försvara sig för att han gett oss ett Julerbjudande.​

Min slutsats blir att det är stor risk att färre och färre intresserar sig för att ta fram något bra för medlemmarna. Jag håller själv på att jobba fram en lösning med husbilstvätt i Karlstad. Men risken är ju att någon klagar på att det är för långt till Karlstad, hur många kan då ta tillvara på det erbjudandet.​

Jag kanske överreagerade lite i mitt ordval, men jag håller fast vid andemeningen.

Om vi alla är lite mer positiva så kommer allt att bli så mycket roligare fler vill bjuda till för alla medlemmars nytta. Så ser jag på saken.

God Jul till alla Glada HBK:are​

F

F.d. 3088

Guest

Frankia
Om du tittar under fliken rabatter o tips ser du Gunnars erbjudande där det hör hemma och där har ingen kommenterat någonting. Att han sedan lägger ut en dubblett under markisen där vi medlemmar skriver om allt, där kommenteras ju alla trådar mer eller mindre. läser man en tråd och har något att tillägga eller en synpunkt skriver man ju det.
Att du då skriver kollektivt till alla i tråden FY VAD DÅLIGT..................

Har ni inget annat för er. Håll tyst istället. :swoon: Kände inte igen mig :cool:

Gurra

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Detta erbjudande är frivilligt att utnyttja så de som är negativa till det behöver alltså inte använda sig av det.

Har man känt till denna rabatt och erbjudande sedan länge är det tråkigt att man inte velat informera övriga medlemmar om det tidigare.

Jag vill därför framföra ett särskilt stort tack till Lars Petersson, Midlandoil, som nu gett oss denna möjlighet.

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

hej i vintermörket jag servade bilen hos konkurentbilar i kungälv (rollsbo) dom har midlandoil fick vägasistans 1år gratis övrigt bra servise blev infomerad om fiats uppdatering av 07ans modell helt gratis fick bara betala kåpan över motor dom kan jag rekomondera dom eftermonterade farthållare på bilen med kort varsel mvh nöjd kund håkan

Toppen