• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

iPhone för 200 spänn!

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: iPhone för 200 spänn!

Har en Huawei Dual Sim Android 2.2 phone, og der kan jeg sette om utgående samtaler skal gå på det ene eller det andre kortet eller om phonen skal spørre for hver samtale. Innkommende fungerer for begge sim hele tiden.

Svakheten med denne phone er at det er bare på sim-1 det er støtte for 3G, sim-2 er ren GSM/GPRS dvs. 2G -- den kostet meg omkring 800 kr.
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: iPhone för 200 spänn!

可能是你的新手机Jappe如原来的好。
我们只是有漂亮的一位来自中国的访问,所以你一定要学习这门语言
:D

OT PS
OK da så :
Kěnéng shì nǐ de xīn shǒujī Jappe rú yuánlái de hǎo.
Wǒmen zhǐshì yǒu piàoliang de yī wèi lái zì zhōngguó de fǎngwèn, suǒyǐ nǐ yīdìng yào xuéxí zhè mén yǔyán.
 
Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: iPhone för 200 spänn!

Kantondialekten är jag inget vidare på men jag förstår pikarna även om de är fina!

Knut! På den här nallen kan man välja Simkort när man har slagit numret. Mycket praktiskt! Synd bara att den inte vill acceptera mina Sim-kort. Men jag räknar med Knarrevik när det gäller den biten. Han ligger lite lågt just nu men jag undrar hur länge han kan motstå den här utmaningen! :D

Jappe
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: iPhone för 200 spänn!

Kineserna är duktiga! Nu har dom kommit på att man kan sätta ett riktigt tangentbord på paddan, ett tangentbord som också kan användas som lock för att skydda displayen! :D Jappe

Skyddet är nog bra men tangentbord på en platta med pekskärm verkar vara ett steg tillbaka!
 
Toppen