F
F.d. 53012
Guest
Sv: iPad - vilken skit, förbättra den tack!
Lägg den i ett kuvert så skickar jag en trisslott jag behöver en till.
Lägg den i ett kuvert så skickar jag en trisslott jag behöver en till.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Om du hade läst mitt inlägg så hade du sett att jag nämner denna funktion och därmed känner jag till den. Jag använder * samt enstaka siffror ganska ofta. Hur ofta använder du de symboler som kommer upp vid långtryck på iPad?Om du håller nere tangenten ett tag på många tecken ser du att fler tecken dyker upp, tyvärr inte * men hur ofta använder du den. Jo kanske i komplexa telefonnummer med både * och #, dom lägger jag i telefonboken.
Jag vet inte vad jag ska skriva för att polletten ska falla ner hos dig. Detta har inget med resursförbrukning att göra! Det har med användarvänlighet att göra! Aktivera "Multitask-gester" under Inställningar > Allmänt > Multitask-gester använd sedan iPad en dag, eller två, och använd svep-rörelserna så kanske du förstår vad jag menar. På köpet kommer du nog tycka att iPad blir användarvänligare och roligare att använda.Det andra är elementärt men som sagts, du behöver inte stänga apparna helt eftersom de inte förbrukar resurser. Jag har 94 st under homeknappen.
Exakt! Det blir en pryl till och en utav fördelarna som jag ser försvinner. Bättre om producenten ändrar på layouten istället, eller om producenten tillåter appar som ändrar på tangentbordslayouten.Köp ett löst tangentbord till paddan.
Fast det kostar och blir en pryl till att dra med sig.
Anders du kan aktivere SkypeOut og ringe til alle vanlige telefoner og mobiler.
Jag vet inte vad jag ska skriva för att polletten ska falla ner hos dig. Detta har inget med resursförbrukning att göra! Det har med användarvänlighet att göra! Aktivera "Multitask-gester" under Inställningar > Allmänt > Multitask-gester använd sedan iPad en dag, eller två, och använd svep-rörelserna så kanske du förstår vad jag menar.
Privat så använder jag den till att läsa tidningar, böcker, surfa på nätet, göra bankärenden, navigering när vi är ute med husbilen och mycket mer.//Tommy
Minneshanteringen! Jag slår ideligen i taket på mina 3 Androider trots att jag flyttar appar till SD-kortet. Nu får jag avinstallera när jag hittar något nytt och intressant som nu senast med CoPilot. Jag har också en känsla av att multitaskingen tär på arbetsminnet.
??!?! Knarre, känner inte alls igen dina problem. Har du nån Android från 2012 eller är det muséeföremål? :
Iceman, vi vet at knarrevik har dom gamle eller billigere androids, han bruger til at sammeligne med nyere iphone / ipad ( low-end mod high-end )
Tack Ice-Man, dina inlägg ställer jag upp på - sakliga, men;Nä, nu ska vi inte tracka Knarre för att han förvirrat sig i äppleträsket.
Även om många äldre modeller går att uppgradera till Android 4 så uppgraderas ju inte hårdvaran. Hade ju varit väldans trevligt annars....