Sv: iPad - vilken skit, förbättra den tack!
David, det går att väcka en iPad utan någon fysisk knapp, köp ett IPad smart case! (finns billiga på ebay) Den skyddar skärmen med, för det vill man ju när man har den med.
Sen förstår jag inte att man kan tycka det är så jobbigt att trycka fram t ex en stjärna? Eller att hålla kvar en stund för att kunna stänga/ta bort appar?
Det är inget jag stör mig på iallafall.
Vad gäller androidplattor så har jag än så länge inte testat någon som har tillfredsställande funktion, men det kommer kanske. Kinaplattorna är inte ens värda titta på, känslan på touchskärmen är obefintlig, likaså bildkvaliten.
Förbättringar vill man ju alltid ha och det heter ju utveckling, det är det företagen lever på, därför får vi inte allt vi vill ha på en gång!
Till sist vill jag säga att jag gillar att Apple inte har ett öppet system, deras kontroller gör ju att det inte kommer upp så mycket skit på Store som det gör på Market. Många appar som kommer till IPad/iPhone kommer även till Android, men annars tycker jag att androidappar håller mycket sämre kvalitet överlag.
/Ixeofors