Pelle&Lena
HBK Medlem
Sv: intäkter o skatter
Det fungerade i somras när vi körde över så pep Brobizz till och avgiften var draget och klart.
Det fungerade i somras när vi körde över så pep Brobizz till och avgiften var draget och klart.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nordligare delarna?En tripp över bron i Sundsvall ger en betalningsavi på Skr 9.-. Fint ska de va' även i de nordligare delarna av vägnätet!
Brobizzet funkar om avgiften är ansluten till Autopass.
Märkligt att bizzet pep och visade grönt om det inte var kopplat till Autopass.
Det går med ett enkelt klick hos transportstyrelsen att koppla landets betalbroar mm . med trängselskatterna så dras allt via autogiro.
Mats
Det går med ett enkelt klick hos transportstyrelsen att koppla landets betalbroar mm . med trängselskatterna så dras allt via autogiro.
Mats
Jag har redan Autogiro för trängselskatt så det var websidan som man kan "med ett enkelt klick hos transportstyrelsen koppla landets betalbroar mm. med trängselskatterna".
Det gäller altså att KOPPLA ihop dom!
Finns ingen SÖK på LF
//Eric
Finns ingen SÖK på LF
//Eric