• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Instagram

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Instagram

Har instagram-appen i iPhone men vill ha den även i iPad.
Hittar inte den i App-Store.
Tips?

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Jag har både Instagram och Facebook och skäms inte för det - väljer givetvis själv vad jag skriver och vilka foton jag lägger ut. Dessutom väljer jag ju själv vilka personer som får följa mina foton.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

De här bilderna som man kan klicka fram till husbilsklubbens ställplatser på paddan, är det instagram? Det är nog kul för de inblandade men vad har sådana bilder där att göra? Missbruk eller åtminstone något malplacé i mitt tycke!

image.jpg

Jappe

F

F.d. 14324

Guest

Jag hade fel, läste för fort. :)

mvh jocke

Senast redigerad av en moderator:

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024

Det är kanske dax att använda hashtagen "Husbilsklubben" på instagram så att man kan dela bilder med andra klubbmedlemmar som på Fb. Kan bli ett tredje forum för de som känner för det.:) Ännu mera instant än Fb.:D
Kollade precis och husbilsklubben finns redan med 175 inlägg. Den taggen kan alla lägga på sina bilder och inlägg och sedan kan de som vill följa taggen. Bra, ingen censur eller något på inläggen:D Alla kan puckla på varandra presis efter tycke och smak så länge det inte är åtalbart. Hm undrar om det är så bra?:confused:

Senast ändrad:

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023

Hej å hå...man skall veta att lägger man ut bilder på igram så godkänner man i samma andetag...avtalet med facebook/instagram

”Some or all of the service may be supported by advertising revenue. To help us deliver interesting paid or sponsored content or promotions, you agree that a business or other entity may pay us to display your username, likeness, photos (along with any associated metadata) and/or actions you take, in connection with paid or sponsored content or promotions, without any compensation to you.”

Toppen