TeknikLasse
HBK Medlem
En kul app att se hur barnbarnen har det.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tyvärr har jag lite svårt att greppa det här med sociala medier, kan någon förklara hur Instagram funkar? Måste man lägga filter och "förstöra" sina bilder?
Jag har läst att Instagram har blivit en succé som t.o.m. överglänser Facebook.
Med min Galaxy Camera skall det gå att lägga upp bilder i exponeringsögonblicket både på Instagram och Dropbox.
Tyvärr har jag lite svårt att greppa det här med sociala medier, kan någon förklara hur Instagram funkar? Måste man lägga filter och "förstöra" sina bilder?
Det känns lite som det är risk att allt privatliv försvinner om man lägger upp bilderna eller är det så att man lägger dom i en specifikmapp som man skickar upp ?
Vore ju inte så kul om alla bilder kom upp på nätet ...
Jag skulle inte vilja att mina kort läggs ut så fort dom är tagna. Vill helst tänka efter först, innan jag lägger ut dom. Så gör jag på FB också.
Calle
Förstår vad du menar, men jag vill sitta hemma i lugn och ro och välja ut de kort som ska publiceras. Jag har valt bort FB på mobilen, just för att slippa göra misstag som man kanske får ångra.Nu blev nog något fel...
Bilden hamnar inte på webben utan att du godkänner det du ser!
Hur tsr man bort följare och ångrar de man själv följer?
Finns det i ajpäddenn?