Eva & Hasse 9
HBK Medlem
Självklart är vi inne på den sidan och håller koll dagligen. Allt annat är helt otänkbart.Det får ni enklast på UD:s hemsida..... Och utan en massa onödiga kommentarer....
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Självklart är vi inne på den sidan och håller koll dagligen. Allt annat är helt otänkbart.Det får ni enklast på UD:s hemsida..... Och utan en massa onödiga kommentarer....
Jo det finns några som har enkla lösningar på svåra problem. Tänk bara på att all import och export skulle stoppas. Dvs tex inget vaccin kunde importeras till Sverige. Vad var nu uppfinnaren sa: ”Tänkte inte på det”.
Så det är bara onödigt resande som sprider viruset? Dessutom har vi nu väldigt stängda gränser. Sen var det några av HBKs experter som hade den enkla lösningen att totalstänga gränserna. Det är väl klart för de allra flesta att det skulle ställa till med betydlig större problem än de skulle lösa.Nu blev det väl lite fel, tanken var väl att i första hand begränsa onödigt både ut och inresande, att det sedan kunde vara både lämpligt och möjligt
att begära giltig test av andra grupper är ju nästa steg. Vill vi eller vill vi inte bli av med problemet, eller är det viktigare att ha gränserna på vid gavel, resultatet av det ser vi ju nu!
Militären vaktar gränsen - Men får inte ingripa
Ja ja ja fast här skrivs det om något annat! Nu gäller det väl Corona!
Sjuttiotalet 50 år sedan.
Du ska inte komma här o prata om.....
Jag säger bara 1500 talet.... då kan man prata om kontroller...