Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ni som tillbringar tiden i husbilen i strumplästen har väl ingen glädje av förardörr. Eller har ni skor vid alla dörrar?
Tack för alla synpunkter
Hej
Tack for synpunkterna Vi beställde ny husbil förra fredags och valde bort förardörren
Därför: Jag använder dörren sällan, de gånger jag använder den har jag märkt att man slarvar in ganska mycke skräp(det värsta är om man får disel på skorna och sen på mattan)dörren i vår nuvarade bil skramlar lite, bilen blir inte snyggare av en kantig dörr, vi hade inbrott i bilen i somras (visserligen genom bodelsdörren) men det känns säkrare med bara en dörr.
Tyvärr fick jag inget prisavdrag
Ha de paffw
Ursäkta men jag hajar inte vad du menarHej paffw;!
Som Jappe skriver " giv" mej styrka!
Mvh!
Men det blir lite besvärligt att komma in eller ut ur bilen om har främre sängen nersänktdet vore nästan bättre att ta bort bodelsdörren !!!bättre möjligheter att ändra planlösningar ????
Åker alkovbil och vore det inte så dyrt skulle jag svetsa igen dörrarna fram! Vi går aldrig i dessa dörrar utan bara bodelsdörren! Därför blir de bara till besvär (kolla så det är låst)!
Orsaken till detta beror mest på att jag vill ha rent och fint i hytten, kör alltid i strumplästen, det är så skönt!
Men som vanligt är smaken som baken delad, ha det gôtt Torbjörn