• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ingen el...

hismail

HBK Intresserad
Inlägg
11
Kommun
Åre
Hej, har en fin Hymer B 654 SL från 2009 och plötsligt tar den inte emot "landström" - inget händer trots koll av samtliga kontakter o sladdar (så felet kan inte ligga där) - jag har även kollat jordfelsbrytaren och den har inte löst ut. Någon som har liknande erfarenhet av att bilen inte tar emot el? På displayen indikeras ibland att kontakten sitter i - men ingen ström i bilen... dessutom går det inte att ställa in tid och datum på displayen
/ Hans Post
 

hismail

HBK Intresserad
Inlägg
11
Kommun
Åre
Hej, har en fin Hymer B 654 SL från 2009 och plötsligt tar den inte emot "landström" - inget händer trots koll av samtliga kontakter o sladdar (så felet kan inte ligga där) - jag har även kollat jordfelsbrytaren och den har inte löst ut. Någon som har liknande erfarenhet av att bilen inte tar emot el? På displayen indikeras ibland att kontakten sitter i - men ingen ström i bilen... dessutom går det inte att ställa in tid och datum på displayen
/ Hans Post
NU hjälpte mig en trevlig Lulebo på besök i Uppsala att felsöka och det visade sig att det var i ingående kontakten som det var glapp - nu utbytt o allt fungerar TACK ALLA som har engagerat sig. Glad sommar!
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
4.137
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Husbilsklubben.se Se detaljer på förstasidan.
100 spänn för ett år. Du har ju fått en försmak vad klubben kan ge och vi har också sett vad du kan ge klubben! Sveriges största problemhanterings- och lösningsdatabas i husbilsvärlden. Du behöver oss och vi behöver dig. :)
 
Toppen