• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Infragasgrill Cramer Trekki

F

F.d. 16416

Guest
Hej i värmen,

Hade den stora turen att på årsmötet i Kristinehamn vinna en 2-kg gasolflaska. Tänkte utnyttja den till en liten gasolgrill, som klarar två goda köttstycken.
Har hittat en med namnet Cramer Trekki och undrar om någon har erfarenhet av denna lilla lätta tingest.

Tacksam för alla synpunkter
Mona-Lisa och Owe
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52953

Guest
Sv: Infragasgrill Cramer Trekki

Hej Owe. Vi har en Cramer infragrill . Som vi har haft på sjön , husvagnar och rtt flertal huabilar. Den modellen vi har finns det 2 kokplattor uppå så vi kokar potatis samtidigt som vi grillar Vi är helnöjda med den.
Hälsningar Eva o Lennart
 

T.Rantzow

HBK Valberedning
Inlägg
497
Kommun
Castro Marim
HBK-Nr
305
Medlemskap
2024
Sv: Infragasgrill Cramer Trekki

Tveka inte med att köpa upp en infragas-grill.
Anledningen är att man inte eldar eller bränner upp kryddorna / marinaden med en infragasgrill.
Du får helt enkelt ett perfekt grillat kött där kryddsmaken framträder på helt annat sätt än man är van vid från kolgrill eller grilljärn.
- Önskar faktiskt att jag hade en i hemmet också.

Mitt svar är alltså: Ett riktigt bra köp.

PS: Ett tips är att köpa en med två kokplattor, vi har en med tre plattor, vilket är onödigt har jag kommit på, det är inte så ofta man har användning för tredje plattan


Torbjörn
 
F

F.d. 16416

Guest
Sv: Infragasgrill Cramer Trekki

Tack för tipsen vi fick om infragrill. Inhandlade i Tyskland en Cramer Milano med två kokplattor på vägen ned till Kroatien. Helnöjd med den och dessutom lite billigare än här hemma. Äntligen går grillandet som en dans och med ett utmärkt resultat utan allt besvär som grillning med kol medför. Rent, snyggt och lätt att stuva undan dessutom är den mycket lätt att diska.
Owe och Mona-Lisa
 
Toppen