Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
En sådan har vi också, fungerar perfekt så länge man har de små gasflaskorna i flertal. När de tog slut blev det besvärligt. All gas tog slut o detkostade 650:- att byta en gasflaska de små fanns inte. Livrem o hängslän ska det vad. En sådan induktionshäll får det bli.
En sådan har vi också, fungerar perfekt så länge man har de små gasflaskorna i flertal. När de tog slut blev det besvärligt. All gas tog slut o detkostade 650:- att byta en gasflaska de små fanns inte. Livrem o hängslän ska det vad. En sådan induktionshäll får det bli.
Tack för alla trevliga svar. Men det var inte min fråga. Undrade vilken ÖB- butik som induktionsplattan är inköpt på??
Janne Edberg
Tack för bra svar!
Hej!
Precis sådan häll har vi letat efter. Jag har sökt på ÖB:s hemsida men hittar ingen. Var har du köpt den?
Med vänlig hälsning
Tack för bra svar!
Hej!
Precis sådan häll har vi letat efter. Jag har sökt på ÖB:s hemsida men hittar ingen. Var har du köpt den?
Med vänlig hälsning
Stort tack för ditt svar, det var ju det jag ville veta, och inte en massa annat.......
Med vänlig hälsning. Janne Edberg
Minner meg om tiden før husbilene, var på campingtur i Finnmark og hadde med et sak med 2 bluss og 2 engangsflasker av den lange typen. En dag skulle jeg koke potatis og det var rundt 5 grader ute. Etter noen minutter var det nesten ikke synlig flamme på blusset. Fyrte opp den andre og flyttet kjelen over. Samme der, løsningen ble etter hvert å ha en flaske i kjelen og en tilkoblet, flaskene byttet plass hver gang flammene ble svake. Det tok over en time å koke de potetene Neste dag gikk turen til en lokal sportsbutikk og en Optimus primus av militær type ble innkjøpt, satt opp for lampeolje (kunne settes opp for bensin også). Den ganle gass saken fikk lov til å bli med videre, men kun for bruk på varme dager.Har likadant, supernöjd.
varvar med 2 flaskor vid längre kok, p.g.a den rel. höga effekten blir flaskan lätt kall över tid och tappar tryck.
Bilden visar ju bara en kokplatta-men det finns en bra grilltillsats att köpa samt även en väska där allt ryms ( även 4 gasolflaskor)
Nu blev jag intresserad, vi har ett sådant kök, var hittar vi grilltillsats och väska?... det finns en bra grilltillsats att köpa samt även en väska där allt ryms ( även 4 gasolflaskor)
Bra pris o mkt bra kapacitet!
Nu blev jag intresserad, vi har ett sådant kök, var hittar vi grilltillsats och väska?
Vår huvudgrill är en betydligt större, den lilla är perfekt för snabba stopp.
Ursäkta trådkapningen!