• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Inbrottsvåg !!

F

F.d. 3581

Guest
Sv: Inbrottsvåg !!

Hej, Belgien..

Så här kan det oxå se ut - eller snarare tittas ut.
Två rätt maffiga varghundar, på spaning...

Bilagor

• IMG_4049_JPG-for-web-normal.jpg
    IMG_4049_JPG-for-web-normal.jpg
    10,9 KB · Visningar: 500

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

O varghundar som oftast är jättesnälla i alla fall dom jag träffat.:yes:
Men det vet ju inte folk o FÄ

Snarken 2

FD HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
1271
Medlemskap
2021

jag har en kompis som har en skyllt på sin ytterdörr på sitt hus, där det står Varning lös orm, kan de va nått?

F

F.d. 2621

Guest

Mitt välmenande förslag är: lägg ner denna tråd och liknande och sluta upp med att vidarebefordra obekräftade rövarhistorier!!

Det är ju minst sagt trist att läsa dessa skrönor - med anspråk på evig sanning! Har vi inte nog med andra mera jordnära bekymmer????? Att hålla liv i den här typen av skräckhistorier tjänar endast de på, som säljer diverse larm och liknande apparater. Överlåt åt Polisen att ta hand om buset och var glada över att vi bor i Sverige!

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Dessa inlägg i denna tråd är väl inte så farliga tror inte denna tråd retar så många.
Gör som jag läs det du är intresserad av.Det är mycket här jag inte är intresserad av.

Ska klubben bli så strikt utan lite humor m.m.då kan jag säga att då är det många intresserade som ej blir fullvärdiga medlemmar.

Utav lite humor har ingen dött av.

Ibland frågar jag min far som också är medlem i klubben har du läst om det o det nä svarar han, jag är ej intresserad och då går jag ej in o läser./susanne

I

Iveco 35

Guest

Tackar Knausen för detta, det var som jag trodde, näst intill omöjligt att söva någon i en husbil utan en större katastrof. Frikampar man så har man väl kylskåpet på gasol, och då finns ju eld, så Poooofff. Mvh. Olle.

F

F.d. 9153

Guest

Men nu undrar jag Allis ?
Talar jag osanning ? Obekräftade rövarhistorier ?
Du får gärna precicera vilket/vilka inlägg du avser!
Trist tråd ? Ja verkligen , men så ser det ut !
Och en fråga , när bryr sig polisen ?

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3581

Guest

När bryr sig polisen? Bra fråga....Nästan aldrig anser jag..

De gånger jag ringt eller på annat vis efterfrågat polisiär insats, så finns det "ingen bil att skicka", "vi lägger ned anmälan", eller uppgivet väntat i luren för att få tala med en telefonsvarare.

Är det inte helt frivillgt att välja vilka trådar man vill lägga tid på att läsa, eller vad menas?

DS

F

F.d. 2702

Guest

Ja jisses..... jag är glad att jag inte bor i Sverige mer än då jag måste.

sverige är landet där invånarna tror sig stå över alla andra... bättre sjukvård o rättsystem bland annat... Här i Frankrike har jag fri sjukvård o nästan fria medeciner.. Sverige suger om man jämför med många länder när det gäller social välfärd. Och Polisen de bara skrattar ju åt en när man ringer...

Nu är det inte det tråden handlar om...!
men jag vill belysa många svenskars trångsynthet..!

Vaför lägger man energi och dyrbar livstid på att gnälla o försöka stoppa vad andra finner roande och intressant. Är det inte som så att Livet och den tid vi har är väldigt kort om man tänker på hur länge man e död...?

Nu har jag spillt min livstid på att sitta här o gny... men jag hoppas jag kan hjälpa någon till insikt om att livet är mer värdefullt än att styra o ställa med andra....

Lev livet o njut av det....!

Och för att ha något med tråden att göra så har jag det perfekta inbrotts avväjningssystemet.... Ärtsoppa.. ärtsoppa i mängder konsumeras flitigt underdagen för att sedan avslutas med en broccoli gratäng... Jag skulle vilja se den inbrottstjuv som frivilligt går in i den bilen... :)

MvH

Fredrik...

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 6238

Guest

Tack Fraxe för ditt inlägg. Först tänkte jag bara markera med ett tack, men så kom ja på att jag bara MÅSTE skriva.

TACK; TACK för ditt inlägg.
Alla svenskar vet ju att vi ÄR bäst och kan allt, ha ha. "Dom andra" vet inget.
Vi har Världens "bästa" sjukvård, vi har dom bästa Poliser som finns och vi är bäst i allt och vi kan tala om för alla ---hur man skall göra---.

Det är bara de att när någon "där ute" frågar --- SVERIGE--- vad är de ????
Vad ligger det??? Jaså, är det Köpenhamns Huvudstad, ??????????!!!!!!

SUCK! / Kurt ( de va inte meningen att det nästan skulle rimma)
:twitcy::twitcy:

F

F.d. 9153

Guest

Fraxe !
Akta dig så du inte blir nästa "Darwin awards"
Kolla att ventilerna inte är tilltäppta!
Läste på sajten ( darwin awards) att en kille dött en oförklarig död.
Han hade nämligen fisigt sig ihjäl prg bönföda och ett dåligt ventilerat utrymme !
Pass på !
Ubbe

F

F.d. 2702

Guest

Hmmm....

Ja jag vet att jag sticker ut hakan ofta och gillar att provocera till egna tankar och diskussioner.. så jag är tacksam för att det finns fler som håller med.... :)

O de där med fisa ihjäl sig.... ja asså det e nog fanken inte omöjligt med min kroppshydda.. :) (1,87 o 135kg.... Tränat simmning o på gym i alldeles för lång tid..:)
dock med fördelen av min storlek till att jag aldrig någonsin varit i bråk.. :)

Lev väl o ta hand om varandra.... Det är det viktigaste i livet... (o skräm tjyven på flykt med god sammanhållning..)

MvH

Fredrik

Toppen