Sv: Inbrottsvåg !!
Ja visst är det konstigt.
Nu blir jag väl överfallen, men i bland undrar man över brotten i husbil. Folk blir gasade men aldrig att det hittas något vid blodanalyser. Jag får för mig att Statens Kriminaltekniska Labaoratorium (SKL) har oerhörd kunskap att finna rester av alla typer av bedövningsgaser droger och vad det nu må vara. Jag har kanske fel, men har någon hört talas om att det vid något tillfälle har funnits rester av bedövning, sömngas eller andra bevis för förgiftningar. Kanske är jag misstänksam i överkant, men nog får jag ibland för mig att det finns en viss överdrift om sk vägrån och gasstölder i husbilar. Ibland tror jag nästan att det handlar om semsterkasseförstärkning. Jag har hört talas om bortplockade rutor och inte ens hundarna har vaknat, fn trot som han sa. Vet ni förresten att hundar , i vart fall inte Schäfern, är känslig för Polisens tårgas. Den reagerar enligt uppgift inte på den. Kanske är det lika med andra gaser. Vad vet jag, men fundra må jag väl i alla fall få göra.
Ja jag har redan tagit skydd för all eventuellt förakt av min person som sjukt misstänksam. Men är det som jag i mina sjukaste funderingar ibland misstänker så drabbas både du och jag som aldrig råkar ut för nåt för kostnader av (fejkade) brott som ekonomiskt drabbar hela försäkringkollektivet.
Ja jag vet att jag är ute på skitfarlig mark, jag påstår inget men misstänker, efter en liten Wiskey tror jag ändå att det är bra att dryfta tankar med människor av liknande sort.