• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Inbrott

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Inbrott

Sen kan man ju även montera en larmsiren inne i bilen så det blir outhärdligt att vara inne i bilen men dessa är inget kul att råka ut för vid "falsklarm" och man själv är inne i bilen , dom låter som ett ettrigt förb. fågelkvitter .

MiKi

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024

Som flera och speciellt beskrivet av inlägg 7 är jag av den uppfattningen att vill dom så kommer dom in. Sedan får man väl göra det så besvärligt som mäjligt men det funkar ju bara om dom ser det innan, som skrevs i en länk. Om dom skall ut fort med förhoppningsvis inget med så är nog högljutt larm bäst? Falsklarmen kan man minimera skadan genom att ha en lättillgänglig brytare, tvivlar på att en tjuv letar! Trådarna med hundskall har jag läst med intresse också. Vore intressant och veta om någon med dessa råkat ut för något?

Kenneth&Birgitta

HBK Medlem
Kommun
Boden
HBK-Nr
676
Medlemskap
2025

Har just köpt en "hund" på Jula, prova på en av våra ungdommar, han reagerade som om det kunde vara äkta vara.

Toppen