• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Idag pratar alla om Liberalerna, men vad med Husbilsklubben?

F

F.d. 59498

Guest
Man bör kanske ta politikerfrågan på större allvar. I mitt tycke krävs det mer färdigheter än kunskap om husbilar för att sitta i riksdagen. Men det är klart kommer man in så är väl arvodet helt OK & inte behöver man vara där heller annat än när man förväntas rösta om något. Det kan ju bli mycket betald tid för husbilsåkning :twitcy:.
Men man kan ju addera svetsutbildning ? Men då kanske man blir överklassifierad ;)

hanshåkan

FD HBK Medlem
Kommun
malmö
HBK-Nr
11761
Medlemskap
2024
Det vore intressant att veta hur många av de som sitter i riksdagen som äger en husbil, har varit in i en husbil, vet vad en husbil är eller bryr sig överhuvudtaget om hur mycket fritt friluftsliv är värt för folkhälsan. Knappast någon från MP som det verkar.
I Österåker, skärgårdskommunen, är det ingen i kommunfullmäktige som bryr sig. Ställplats vad är det?...fråga från en nyckelperson på fritidsnämnden. Jag vill inte kommentera svaret jag fick när jag förklarade vad en ställplats är för något. :oops:
det borde du göra sanningen är aldrig fel

Toppen